Bloggintresserade

söndag 17 juni 2012

Fina laxar vid Understen

Igår fick jag bara en på 5 kg men Bullbåten med Jocke och Matthias fiskade bra med en på 15,3 och en 7 kgs. Idag körde jag halvdag och lyckades lura en praktlax på 14,8 kg , fantastiskt stark lax som tog nästan en timme att få in.

Annars har det varit trögt för mig vid Understen i år , har ändrat och letat fel men inget har hjälpt. Det är väl bara att acceptera att så är laxfiske. Nya tag på ons el tor då jag ska jobba några dagar. Håller tummarna nu för Camilla och Peter (team cape) som har åkt upp frånMalmö att dom ska få en stor lax.

Pga dålig mottagning så blir det inte så mycket bloggat men jag försöker så gott jag kan.

På återseende!


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Skönt att du börjat dra upp lite laxar.
    Kämpa på.

    /Per

    SvaraRadera
  2. Super laks kør hårdtB-) tak for en skøn ferie i coolt selskab med lakskongerne mvh Cape.

    SvaraRadera
  3. Det är vi som ska tacka Peter och Camilla!
    //Patrik och Martin//

    SvaraRadera