Bloggintresserade

lördag 9 maj 2009

Vad kan man mer begära?


Fakulorv , ett måste i varje båt.

2 kommentarer:

  1. Falukorv å starksenap!! Röröns nationalrätt!
    Jag visste att det var nått speciellt med dig mannen!;)
    Jag har sparat en Falu "de lux" tills du kommer upp i sommar. Det är ett jaktlag härifrån som gör korven och den innehåller en blandning av dött ko-kadaver och brutalskjuten Jämtlandsälg! Den måste ätas under högtidliga tillfällen och vad passar då bättre än vid en trolingtävling! :D
    Ha de bra, fiske och falukorvsbroder!
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Det ser jag fram emot johnny! Kadaver är alltid gott! jag ska ta med mig min favorit när jag kommer upp så svullar vi lite och är högtidliga (det är jag jämt när jag fiskar och på söndagar). Hade och sköt om dig! //Patrik//

    SvaraRadera