Bloggintresserade

onsdag 19 maj 2010

Lite nya laxdräpare


Skulle faktiskt bara köpa 2 färger men det blev som vanligt , är väl något slags missbruk antar jag. Imorgon trailar vi till Rävsten där vi har hyrt stuga till den 20 Juni så det kommer att bli en del dagar vid Understen , förutom nästa helg när vi kör CWC Laxcup med Ogge från Jamttrollarna. Flera jamttrollare kommer att ansluta senare och göra mig sällskap några dagar. Återkommer med rapport från Rävsten. Vill passa på att tacka alla nya och gamla bekantskaper från veckan i Simris där jag hade mycket trevligt och dessutom lyckades lura några laxar. Speciellt tack till Stefan och Monica på Bengtssons Loge för ett exceptionellt bra mottagande , där bor jag gärna igen.

3 kommentarer:

  1. Inte nyttigt missbruk det där......vill bara önska dig/er skitfiske på Singö samt önska er detsamma på laxcupen.......

    SvaraRadera
  2. Tack tack , detsamma till er
    //Patrik//

    SvaraRadera
  3. Tack för dom orden Patrik, man blir rörd (så rörd som bara en nollåtta kan bli).....
    Du är alltid välkommen åter och kanske rent av kan få bo i samma rum hela tiden!!!

    Med så trevliga gäster kan det ju inte bli annat än bra och trevligt.

    Kram från Monika jag kelar inte...:)

    Stefan & Monika
    Bengtssons Loge

    SvaraRadera